برای کسب اطلاعات بیشتر درباره دلایل کار نکردن استوری اینستاگرام

با مشاوران گروه الورایانه کمک از تلفن ثابت بدون کد و صفر با شماره زیر تماس بگیرید

9099072958

پاسخگویی از 9 صبح تا 9 شب حتی ایام تعطیل

این روزها یکی از بهترین برنامه های ارتباطی اینستاگرام است این برنامه به دلیل جذابیت های زیادش مثل گذاشتن استوری و پست خیلی زود جای خود را در دل مردم باز کرد . اما اگر شما با مشکلی در گذاشتن استوری مواجه شدید اصلا نگران نباشید با خواندن مقاله زیر به راحتی مشکل خود را حل کنید و از گذاشتن استوری های جذاب لذت ببرید .

برخی دلایل کار نکردن استوری 

کار نکردن استوری می تواند دلایل متعددی داشته باشد که سعی می کنیم قدم به قدم و مرحله به مرحله آن ها را آموزش داده و چنانچه با یکی از این مشکلات رو به رو هستید بتوانید مشکل خود را پیدا کرده و آن را حل کنید . احتمالا شما هم دچار یکی از مشکلات زیر شده اید و اگر طبق راهنمایی های این مقاله پیش روید به سرعت مشکل خود را حل کرده اید . 

قدم اول بررسی اینترنت 

توصیه می کنم از اتصال اینترنت خود اطمینان حاصل نمائید زیرا در صورت قطع شدن اینترنت فیلتر های استوری برایتان نمایش داده نمی شود . و نه ایموجی برایتان باز می شود که بتوانید ازآن برای عکستان استفاده کنید و هم تصویر شما آپلود نخواهد شد . اینترنت شما اگر به صورت وای فای است پس اول مودم را یکبار خاموش روشن کنید تا مطمن شوید مشکل از اینترنت نیست .

قدم دوم ریستارت کردن 

اپلیکیشن خود را ریستارت کنید. با این کار برنامه مجددا شروع به کار می کند و ممکن است ایراداتی که موجب آپلود نشدن استوری شما می شدند، برطرف شوند. چنانچه از گوشی اندرویدی استفاده می کنید وارد تنظیمات موبایلتان شوید و از قسمت Apps ، برنامه اینستاگرام را انتخاب کنید . سپس روی گزینه FORCE STOP اشاره کنید. دلایل کار نکردن استوری اینستاگرام

حال مجددا برنامه را باز کنید. استوری را که قبلا آپلود نشده بود از حافظه اینستاگرام ذخیره کنید. سپس آن را حذف کرده و مجددا آپلود نمایید. اگر با این کار مشکل برطرف نشد یک بار گوشی خود را ریستارت کنید تا اشکالات جزئی موجود در موبایل شما با راه اندازی مجدد گوشی برطرف شود.

قدم سوم آپدیت یا بروزرسانی اپلیکیشن

توصیه من به شما این است که برنامه های خود را آپدیت کنید زیرا در بسیاری از موارد در صورتی که برنامه ای را به مدت طولانی بروزرسانی نکرده باشیم با مشکلات زیادی مثل بالا نیامدن گوشی ، هنگ کردن و یا موارد دیگر رو به رو می شویم . اگر با مشکل استوری برخورد کردید یکی از دلایل می تواند این باشد که اینستاگرام نیاز به بروزرسانی دارد .اگر از گوشی اندرویدی استفاده می کنید برای این کار کافی است گوگل پلی را باز کنید و از قسمت My apps & games برنامه اینستاگرام را انتخاب نمایید. در نهایت با انتخاب گزینه Update مطابق اپلیکیشن شما بروزرسانی می شود.

دلایل کار نکردن استوری اینستاگرام

اگر از گوشی های آیفون استفاده می کنید باید وارد اپ استور شوید .سپس تب Update را باز کنید و برنامه اینستاگرام را پیدا کنید. با انتخاب گزینه Update فرآیند بروزرسانی آغاز می شود.

دلایل کار نکردن استوری اینستاگرام

قدم چهارم بررسی قابلیت ذخیره انرژی

در بسیاری از موارد مشاهده شده که فعال بودن قابلیت ذخیره انرژی موجب از کار افتادن برخی از امکانات اپلیکیشن ها می شود پس اگر گوشی خود را در وضعیت Power Saving  قرار داده اید برای برطرف کردن مشکل کار نکردن استوری اینستاگرام آن را غیر فعال کنید. در گوشی های اندرویدی کافی است صفحه را از بالا به سمت پایین بکشید و مطابق تصویر گزینه Power Saving را خاموش کنید.

دلایل کار نکردن استوری اینستاگرام

اگر از آیفون استفاده می کنید برای این کار باید Settings گوشی را باز کنید و وارد قسمت Battery  شوید. سپس مطابق تصویر گزینه Low Power Mode را غیرفعال کنید. 

دلایل کار نکردن استوری اینستاگرام

قدم پنجم پاک کردن حافظه کش و دیتا

قدم بعدی که پیشنهاد می کنیم پاک کردن کش و دیتا می باشد چون پر شدن حافظه کش عملکرد برنامه را کاهش داده و می تواند مشکلات این چنینی را در پی داشته باشد. برای پاکسازی کش اندروید از قسمت تنظیمات گوشی گزینه Apps را انتخاب کنید و در لیست برنامه ها روی اینستاگرام اشاره کنید. سپس وارد قسمت STORAGE شده و گزینه Clear Cache و Clear Data را انتخاب کنید تا حافظه کش شما خالی شود. البته برای پاک کردن کش برخی نرم افزارها هستند که می توانید از آن طریق به راحتی این کار را انجام دهید . شما می توانید این نرم افزار ها را از سایت مربوطه دانلود کرده و نصب نمائید .

دلایل کار نکردن استوری اینستاگرام

امیدوارم پس از انجام مراحل فوق مشکل حل شده باشد اما چنانچه مشکلات دیگری در استوری اینستاگرام دارید مانند گذاشتن اهنگ در استوری خود می توانید با دیگر مقاله های ما در سایت الو رایانه کمک همراه شوید .

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره دلایل کار نکردن استوری اینستاگرام

با مشاوران گروه الورایانه کمک از تلفن ثابت بدون کد و صفر با شماره زیر تماس بگیرید

9099072958

پاسخگویی از 9 صبح تا 9 شب حتی ایام

منبع: الو رایانه کمک